#48 Marius Casian împlineşte un an. Rimează.

nu pot să cred că nu v-am mai scris nimic de-atâta timp! problema e că eu am rămas acasă, iar dia a plecat deja de-o lună. oh, cum trece timpul! eram în visul diei noaptea trecută şi i-am spus că fetele mă ţin aici ascuns, nu-mi acordă nici o atenţie şi nici n-au chef să-mi facă poze. iar mâine e ziua mea! da, mâine! vă vine să credeţi că am împlinit un an? mie nu. vă mai aduceţi aminte cum a început totul? aproximativ.. că de fapt, totul a început pe sakuraame.wordpress.com.

de ziua mea vă pup pe toţi tare tare tare şi vă îmbrăţişez. promit să revin cu poze, dacă fetele se-ndură..

~ by Marius Casian on February 22, 2010.

3 Responses to “#48 Marius Casian împlineşte un an. Rimează.”

  1. La multi ani Marius!

  2. Draga M.C. Multi ani sa-ti fie! si sa se indure fetele de tine, sa te scoata la o poza undeva, prin Cluj; ar fi frumos sa te revedem. Pana atunci insa, somn usor, ca e deja tarziu si maine e ziua cea mare 🙂

  3. MC va multumeste din suflet! : ) maine voi face poze la Metz, fara el, dar ca si cum..

Leave a comment